Послије 14 дана паузе, још  под  позитивним утисцима од  успона на Зелену главу и Отиш , пао је договор… опет на Прењ. У суботу ујутру крећемо ка Билећи гдје нас чекају  Ивана и Срђан.

Овај пут идемо преко Невесиња и Зијемаља дивећи се импозантној сјеверној страни Вележа. За два часа вожње стижемо  на Рујиште, мостарско излетисте на 1050 мнв, одакле креће планинарска стаза.

План је да се иде до планинске куће Језерце удаљене 14 км, на 1650 мнв гдје би преноћили, а  ујутру  да пењемо  Велику Kапу, са које се како кажу пружа најљепши поглед на цијели Прењ.

На 2 км од Језерца  остављамо сву опрему и пењемо врх Особац 2024 мнв. Уживамо у спектакуларном погледу, сликање, краћа пауза и опрезан силазак. На Језерце стижемо за час ипо хода, пуни утисака.

Вечера и кафа уз свјетлост свијећа и заслжени одмор.

Послије прелијепе ноћи тихе и ведре, ујутру ситуација потпуно другачија. Вјетар, магла и скоро зимске температуре оставиле су нас скоро до подне у кући на Језерцу.

Сви смо се једногласно сложили да Велику Kапу оставимо за неки други пут, јер она је увијек ту. За крај шта рећи него…..враћамо се ускоро…. Да смо Здраво

Брано Јанковић

Фотографије: Јелица Даковић и Брано Јанковић

Категорије: Извјештаји

0 коментара

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.