Фото и креација: Јелица Даковић

Екипа од нас 14 планинара (Данко, Милош, Петар, Митар, Јелица, Сандра, Брано, Бранка, Жељко , Милан, Гојко, Жељко, Срећко и ја )из Требиња, Дубровника и Тивта у четвртак 12 септембра уптили смо се пут  Грчке са циљем да испењемо највиши врх Олимпа, Грчке, и други највиши врх Балкана-  Митикас висок 2918 метара над морем. Пут нас је стандардно водио преко Црне Горе  гдје нам се на Вилусима придружила Сандра (супер мама) и наставили   преко Никшића, Подгорице, Скадра, Љеша, Тиране и Елбасана гдје правимо прву већу паузу.  Затим настављамо даље преко Прењаса, Охрида, Ресена и Битоља гдје се опет кратко задржавмо и улазимо у Грчку и веома брзо стижемо до мијеста Прионије одакле креће стаза до планинарског дома на 2100 метара.

Након преспаване ноћи у дому ујутру рано крећемо на успон гдје нас изненађује хладно у вјетровито вријеме ал Боже мој и то је планина која има другу страну ону мало ружнију. Нас 10 од 14 излазимо  на врх остали оправдано одустају на Скали 100 метара нижем врху због лоших временских услова.

Послије кратког задржавања на врху крећемо назад  до аута и спуштамо се у оближње љетовалиште Паралију гдје се смјештамо зарад уживања на мору. За један дан са скоро 3000 на 0 метара!

Сутра дан одлазимо до Солуна гдје обилазимо Цркву Светог Димитрија,  Аристотелов трг, Бијелу кулу… . Враћамо се у хотел послије подне након чега слиједи  уживање на плажи.

Сутра дан тј. 15 спетембар крећемо пут Требиња истим путем само што се дуже задржавамо у Охриду гдје уживамо у свим љепотама града и Тирани гдје обилазимо тамошњи тржни центар.  У Требиње  стижемо у  касним вечерњим часовима.

Извјештај: Срђан Домазет

Видео: Срђан Домазет

Фото албум: Брано Јанаковић

Фото албум: Срђан Домазет

Фото албум: Милош Бодирога

Категорије: Извјештаји

0 коментара

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.