Foto i kreacija: Jelica Daković

Ekipa od nas 14 planinara (Danko, Miloš, Petar, Mitar, Jelica, Sandra, Brano, Branka, Željko , Milan, Gojko, Željko, Srećko i ja )iz Trebinja, Dubrovnika i Tivta u četvrtak 12 septembra uptili smo se put  Grčke sa ciljem da ispenjemo najviši vrh Olimpa, Grčke, i drugi najviši vrh Balkana-  Mitikas visok 2918 metara nad morem. Put nas je standardno vodio preko Crne Gore  gdje nam se na Vilusima pridružila Sandra (super mama) i nastavili   preko Nikšića, Podgorice, Skadra, Lješa, Tirane i Elbasana gdje pravimo prvu veću pauzu.  Zatim nastavljamo dalje preko Prenjasa, Ohrida, Resena i Bitolja gdje se opet kratko zadržavmo i ulazimo u Grčku i veoma brzo stižemo do mijesta Prionije odakle kreće staza do planinarskog doma na 2100 metara.

Nakon prespavane noći u domu ujutru rano krećemo na uspon gdje nas iznenađuje hladno u vjetrovito vrijeme al Bože moj i to je planina koja ima drugu stranu onu malo ružniju. Nas 10 od 14 izlazimo  na vrh ostali opravdano odustaju na Skali 100 metara nižem vrhu zbog loših vremenskih uslova.

Poslije kratkog zadržavanja na vrhu krećemo nazad  do auta i spuštamo se u obližnje ljetovalište Paraliju gdje se smještamo zarad uživanja na moru. Za jedan dan sa skoro 3000 na 0 metara!

Sutra dan odlazimo do Soluna gdje obilazimo Crkvu Svetog Dimitrija,  Aristotelov trg, Bijelu kulu… . Vraćamo se u hotel poslije podne nakon čega slijedi  uživanje na plaži.

Sutra dan tj. 15 spetembar krećemo put Trebinja istim putem samo što se duže zadržavamo u Ohridu gdje uživamo u svim ljepotama grada i Tirani gdje obilazimo tamošnji tržni centar.  U Trebinje  stižemo u  kasnim večernjim časovima.