Ова по многима најљепша стаза на овом дијелу Орјена полази са платоа излетишта Убла 1020м/нв, тачније од Планинарског дома „Убла“. У почетку стаза иде асфалтним путем до соменика Луки Вукаловићу, мало затим наставља право макадамским путем да би се након 200 метара одвојила лијево пречицом која опет након 500 метара улази у пут, затим још једна мала пречица и опет сте на путу. Путем настављате и убрзо долазите повише Копривног дола гдје идете лијево, пут који се одваја десно силази у засеок Копривни до.

Прешли сте око 2км, настављате даље истим путем да би након још једног километра дошли до камена са означеним скретањем за Јастребицу.(фотографија бр.2) Од тога одвајања почиње уска планинарска стаза  која носи назив „Стаза Живадина Симића“ пионира планинарства у Требињу. Након 15 мин. хoда долазите до спомен плоче Живадину Симићу.  Настављате даље кроз борово/ букову шуму којом се иде око 2,5 км (фотографија бр.3). На једном мјесту, минут од стазе означили смо видиковац како би још више обогатили ову стазу. Након лијепе букове шуме долазимо у појас планине насељен Муникама и изазимо на гребен са којег се пружа лијеп поглед од далматинских острва па до планинских дивова у Црној Гори и Херцеговини.(фотографија бр.4)

У наставку до врха имате 1,5 км и савладавање неколико стрмих дионица (фотографије бр.5,6,7) али ће поглед све вријеме бити фантастичан на обје стране гребена  и у недоглед. На врху постоји уписна кутија са свеском. (фотографија бр.10)

Стазу су трасирали, уредили и маркирали планинари ПД „Вучји зуб“ 2010. год. и поклонили свим љубитељима природе. Дужина стазе је непуних 7км а укупан успон око 880м

Временска прогноза за ову стазу – ЛИНК

ДА СМО ЗДРАВО!

ВИДЕО ЗАПИС СА ЗИМСКОГ УСПОНА НА ВЕЛИКУ ЈАСТРЕБИЦУ СА МНОГО ИНФОРМАЦИЈА О СТАЗИ – ЛИНК

ФОТО ОПИС:

0 коментара

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.