Ova po mnogima najljepša staza na ovom dijelu Orjena polazi sa platoa izletišta Ubla 1020m/nv, tačnije od Planinarskog doma „Ubla“. U početku staza ide asfaltnim putem do somenika Luki Vukaloviću, malo zatim nastavlja pravo makadamskim putem da bi se nakon 200 metara odvojila lijevo prečicom koja opet nakon 500 metara ulazi u put, zatim još jedna mala prečica i opet ste na putu. Putem nastavljate i ubrzo dolazite poviše Koprivnog dola gdje idete lijevo, put koji se odvaja desno silazi u zaseok Koprivni do.

Prešli ste oko 2km, nastavljate dalje istim putem da bi nakon još jednog kilometra došli do kamena sa označenim skretanjem za Jastrebicu.(fotografija br.2) Od toga odvajanja počinje uska planinarska staza  koja nosi naziv „Staza Živadina Simića“ pionira planinarstva u Trebinju. Nakon 15 min. hoda dolazite do spomen ploče Živadinu Simiću.  Nastavljate dalje kroz borovo/ bukovu šumu kojom se ide oko 2,5 km (fotografija br.3). Na jednom mjestu, minut od staze označili smo vidikovac kako bi još više obogatili ovu stazu. Nakon lijepe bukove šume dolazimo u pojas planine naseljen Munikama i izazimo na greben sa kojeg se pruža lijep pogled od dalmatinskih ostrva pa do planinskih divova u Crnoj Gori i Hercegovini.(fotografija br.4)

U nastavku do vrha imate 1,5 km i savladavanje nekoliko strmih dionica (fotografije br.5,6,7) ali će pogled sve vrijeme biti fantastičan na obje strane grebena  i u nedogled. Na vrhu postoji upisna kutija sa sveskom. (fotografija br.10)

Stazu su trasirali, uredili i markirali planinari PD „Vučji zub“ 2010. god. i poklonili svim ljubiteljima prirode. Dužina staze je nepunih 7km a ukupan uspon oko 880m

Vremenska prognoza za ovu stazu – LINK

DA SMO ZDRAVO!

VIDEO ZAPIS SA ZIMSKOG USPONA NA VELIKU JASTREBICU SA MNOGO INFORMACIJA O STAZI – LINK