Poslije 14 dana pauze, još  pod  pozitivnim utiscima od  uspona na Zelenu glavu i Otiš , pao je dogovor… opet na Prenj. U subotu ujutru krećemo ka Bileći gdje nas čekaju  Ivana i Srđan.

Ovaj put idemo preko Nevesinja i Zijemalja diveći se impozantnoj sjevernoj strani Veleža. Za dva časa vožnje stižemo  na Rujište, mostarsko izletiste na 1050 mnv, odakle kreće planinarska staza.

Plan je da se ide do planinske kuće Jezerce udaljene 14 km, na 1650 mnv gdje bi prenoćili, a  ujutru  da penjemo  Veliku Kapu, sa koje se kako kažu pruža najljepši pogled na cijeli Prenj.

Na 2 km od Jezerca  ostavljamo svu opremu i penjemo vrh Osobac 2024 mnv. Uživamo u spektakularnom pogledu, slikanje, kraća pauza i oprezan silazak. Na Jezerce stižemo za čas ipo hoda, puni utisaka.

Večera i kafa uz svjetlost svijeća i zaslženi odmor.

Poslije prelijepe noći tihe i vedre, ujutru situacija potpuno drugačija. Vjetar, magla i skoro zimske temperature ostavile su nas skoro do podne u kući na Jezercu.

Svi smo se jednoglasno složili da Veliku Kapu ostavimo za neki drugi put, jer ona je uvijek tu. Za kraj šta reći nego…..vraćamo se uskoro…. Da smo Zdravo