Povodom 10 godina od osnivanja PK „Visokogorci Crne Gore“ održano je druženje na planini Maganik  kod njihovog budućeg planinarskog doma koji je u izgradnji. Učešće su uzela  četiri planinara iz našega društva: Danko, Ozrenko, Miloš i ja. Iz Trebinja smo krenuli u petak  veče a do puta za dom dolazimo za oko 4 sata vožnje preko Nikšića i Podgorice. U kamp  dolazimo kasno naveče oko 23 časa,  međutim, druženje je tek u punom jeku…

Ujutru  ustajemo u 8 a u 9 krećemo na uspon na najviši vrh Maganika (Međeđi vrh) visok 2139 metara.

Poslije satak hoda stižemo do katuna Bulatovića odakle  kreće strmiji uspon. Nedugo zatim  izlazimo na greben  i za  sat i po  dolazimo na vrh.  Dan prekrasan, bez ijednog oblačka,  Skadarsko jezero i vrhovi Komova i  Prokletija kao na dlanu, vidimo čak i Orjen,  Leotar i masiv Bjelasnice (Motka i Siljevac). Spuštamo se drugom stranom preko vrha sa koga se vidi stijena Babinog zuba koja je poznata po avionskoj nesreći iz 1973g. u  kojoj je poginulo svih 35 putnika i 6 članova posade na letu Skoplje-Titograd.  Nastavljamo silazak preko sniježnice  duboke oko 50 metara u kojoj ima snijega na pretek- preko tri metra. Ubrzo se jednim kuloarom spuštamo do katuna Maganik i  za sat i po dolazimo na početnu tačku. Poslije zajedničkog ručka pozdravljamo se sa domaćinima i vraćamo se u Trebinje.

Zahvaljujemo se domaćinima na srdačnom dočeku i lijepom druženju.

Izvještaj: Srđan Domazet

Za ovu priliku uredili smo majice sa likom Milana Radovića i natpisom “ZAHVALNI HERCEGOVCI”. Naše društvo će i ubuduće pohoditi planinu Maganik sa posebnim osjećanjem i pijetetom jer je te staze upravo Milan trasiraoi i markirao sa svojom družinom. Još jednom da kažemo: NEKA MU JE VJEČNA SLAVA I HVALA!