T143 Planinarski dom „Ubla“ – Šišavci 1596m- 2č

Vremenska prognoza za ovu stazu – LINK

Staza polazi od Planinarskog doma „Ubla“ pa platoom  izletišta Ubla 1020m/nv. U početku staza ide asfaltnim putem do somenika Luki Vukaloviću, malo zatim nastavlja pravo makadamskim putem da bi se nakon 200 metara odvojila lijevo prečicom koja opet nakon 500 metara ulazi u put, zatim još jedna mala prečica i opet ste na putu. Putem nastavljate i ubrzo dolazite poviše Koprivnog dola gdje idete lijevo, put koji se odvaja desno silazi u zaseok Koprivni do.

Na putu poviše Koprivnog dola. U pozadini Štirovnik 1651m

Prešli ste oko 2km, nastavljate dalje istim putem da bi nakon još jednog kilometra došli do kamena , stubom i usmjeravajućom tablom sa označenim skretanjem za Veliku Jastrebicu i Šišavce. Od toga odvajanja počinje uska planinarska staza  koja nosi naziv „Staza Živadina Simića“ pionira planinarstva u Trebinju. Nakon 15 min. hoda dolazite do spomen ploče Živadinu Simiću.  Nastavljate dalje i nakon još 20 minuta dolazite do raskrsnice gdje je takođe postavljen stub sa usmjeravajućim tablama od kojih jedna pokazuje ka Šišavcima. Od ovog mjesta do vrha potrebnoa je oko 30 miuta hoda. U početku nastavljamo bukovom šumom da bi kasnije ušli u pojas gdje ćete naići na stabla Munike. Na jednom sedlu staza izlazi iz guste šume i dolazite na travnate proplanke naseljene lijepim primjercima Crnog bora. Sa sedla do vrha je potebno savladati 100 metra uspona u dužini  300 metra.  Na vrhu će vas dočekati zaobljena travnata glavica sa postavljenim stubom i putokaznim tablama. Sa vrha Šišavaca je moguće nastaviti grebenom na vrh Kabo a zatim se spustiti na Ubla i tako napraviti kručna tura. Međutim ovi kružnu turu preporučujemo isključivo u konta smjeru, dakle popeti se prvo na Kabo pa zatim grebennom na Šišavce, jer je na mnogim mjestim staza strma pa je mnogo lakše te dionice savladati u penjanju nego li se tuda spuštati.

Panorama sa Šišavaca: 1 – Gumbar; 2 – Mala Jastrebica; 3 – Velika Jastrebica; 4 – Vučji zub; 5 – Zubački/Veliki Kabao; 6 – Buganja greda; 7 – Visoki brijeg; 8 – Dobri do; 9 – Studenci
Dužina staze: ~ 4.64 km
Preuzmite GPX datoteku: T143 PlDom Sisavci.gpx
Napomena: Zbog nepreciznosti GPS uređaja tačna dužina i elevacija prikazana iznad može imati grešku.